Balíček hubnutí - 5 hubnoucích terapií a výživové

poradenství zdarma za mimořádnou cenu 1950 Kč.

+420 604 525 763

Cvičení pro pevné pozadí.

foto - Cvičení pro pevné pozadí.

Tento týden jsme Vám každý den na naší FB stránce zveřejnili jeden cvik, který je vhodný na posilování našeho pozadí. Cviky jsou opravdu jednoduché, nemusíte kvůli nim chodit do posilovny a zaberou vám jen chvilku a výsledky s pravidelným cvičením na sebe nenechají dlouho čekat.

Zde je máte všechny hezky pohromadě.

1 CVIK – výpady do stran – na každou nohu zvlášť – 4 kola, na každou nohu 12 výpadů, mezi koly si dělejte pauzu. Cvik můžete provádět se závažím, nebo pro začátek i bez něho a postupně přidávat. Nezapomeňte na rovná záda, správné dýchání, zadek dozadu a pokrčené koleno nesmí přes špičku nohy.

2 CVIK – 4 kola – lehnete si na záda na podložku, pokrčíte nohy, ruce dáte kolmo k tělu a zvedáte zadek, nahoru a dolů, nemusíte úplně pokládat na podložku, provádíte 20× až 30×. Mezi koly dáme přestávku a napijeme se, nezapomínejte na dýchání.

3 CVIK – kmity ve výpadu – na každou honu zvlášť – 4 kola, stoupnete si, jak vidíte na obrázku a budete kmitat nahoru a dolů, zdá se to lehké, ale uvidíte, jak to bude pěkně pálit. U tohoto cviku je důležité být rovně a nepředklánět se dopředu a pohlídat, aby koleno nešlo před špičku nohy.

4 CVIK – dřepy – 4 kola – dřepy jsou jedny z nejlepších na tvarování hýždí, důležité je správné provedení, nohy mírně od sebe, zadek musí jít dozadu, rovná záda a kolena nesmí před špičku, jinak je to špatně. 1 kolo uděláme 20 dřepů a dáme si malou pauzu, dolů výdech nahoru nádech.

5 CVIK – mrtvý tah – 4 kola – stoupnete si do předklonu, nohy mírně od sebe a pokrčené, do rukou činky, pokud nemáte, stačí malá improvizace v podobě pet láhve s vodou. Pomalu se zvedejte, ale ne do úplného stoje. Pozor na rovná záda, jinak vás budou bolet a to nechceme. Nezapomeneme dýchat, provádíme 15 až 20 opakování.

Doufám, že se vám přehled líbí a příště zase něco nového. Najdete také na FB

Zpět na všechny novinky

Aktuální novinky Všechny novinky

Dáváte si po ránu čaj?

Pití čaje je nejen zdravé, protože obsahuje hodně antioxidantů, ale také podporuje imunitu a krásně naše tělo po ránu zahřeje. V tuto dobu jsou...

22.2.2017 ČÍST VÍCE
Dárkové poukazy

Přemýšlíte už nad dárky na Vánoce a rádi by jste potěšili blízké něčím novým, co může zlepšit jejich zdraví.

1.11.2016 ČÍST VÍCE
Chcete se správně...

Tato jednoduchá tabulka vám řekne, které potraviny jsou kyselé a které zásadité. V našem jídelníčku by měli samozřejmě převažovat potraviny...

5.10.2016 ČÍST VÍCE